четвер, 28 травня 2020 р.

Карантин – складний період, який вимагає швидкого переналаштування та мобілізації тих ресурсів, які до цього часу не були повноцінно задіяні. Сфера української освіти зіткнулася з відсутністю єдиної електронної освітньої платформи, яка б в умовах дистанційної роботи могла рівномірно забезпечити навчання для всіх закладів освіти. Тому такий освітній процес став екзаменом - і не лише для учнів, але й для педагогів. Для проведення уроків української мови та літератури були використані такі ресурси: для онлайн-уроків - сервер ZOOM (5-А, 6-А клас), для пояснення матеріалу – інтерактивна дошка Padlet, для перевірки знань (самостійних, контрольних робіт, літературних диктантів) – сервери для проведення анкетувань- Survio, Google Форми, онлайн-тести "На урок"; для написання диктантів - голосові повідомлення, для перевірки віршів напам'ять - відеоповідомлення. Створені були  віртуальні класи на веб-сервісі Google Classroom. Платформа щоденно (відповідно до розкладу, календарного планування) поповнювалася навчальним контентом. Здобувачі освіти прикріплювали виконані завдання, постійно мали офлайновий доступ до інформації. Я, як педагог, відстежувала прогрес кожного учня, оцінювання здійснювала відповідно до критеріїв.










Немає коментарів:

Дописати коментар